W imieniu Fundacji Świętego Mikołaja zachęcam do przekazania Państwa uczniom informacji o naborze do Akademii Liderów. Przesyłam plakat zachęcający do dołączenia do programu do powieszenia w widocznych miejscach. Znajduje się do pobrania na https://we.tl/2CCXL9lQHy.
Jesteśmy pewni, że wśród swoich ZDOLNYCH, AKTYWNYCH I ZAANGAŻOWANYCH SPOŁECZNIE UCZNIÓW macie Państwo kandydatów do tego wyjątkowego programu.

Z ogromną przyjemnością zapraszamy uczniów Państwa szkoły do udziału w Stażach Badawczo-Rozwojowych E(x)plory 2018. Jest to niepowtarzalna okazja, aby korzystając z profesjonalnego zaplecza laboratoryjnego oraz wsparcia merytorycznego specjalistów przygotować własny projekt badawczy i zgłosić go do Konkursu Naukowego E(x)plory. Staże odbywają się w okresie wakacyjnym na uczelniach wyższych, w instytutach naukowo-badawczych oraz innowacyjnych przedsiębiorstwach.
Fundacja Ostoja przy Wiśle serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w VI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Historyczno-Literackiego Pamięć Nieustająca skierowanego do uczniów szkół gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych.
Konkurs współpracuje z Urzędem ds. Kombatantów i Osób Represjonowanych, IPN, Garnizonem Warszawa i innymi instytucjami i naukowymi oraz samorządowymi, prasą i telewizją.
Na prace wraz ze zgłoszeniami czekamy do 30.04.2017 r.
8 marca wystartował nabór do IV edycji programu stypendialnego "Nowe technologie dla dziewczyn", do którego aplikować mogą tegoroczne maturzystki, które wybierają się na studia na jednej z 25 uczelni technicznych oraz 10 najlepszych uniwersytetów (lista uczelni i kierunków). Jest to pierwszy i jedyny w Polsce program stypendialny dla młodych kobiet wiążących swoją przyszłość z branżą technologiczną. Organizatorami programu są Fundacja Edukacyjna Perspektywy oraz firma Intel.
Inicjatywa ma na celu zachęcenie dziewczyn do zainteresowania nowymi technologiami i wykształceniem, które wiąże się z ich tworzeniem. Chcemy pomóc utalentowanym maturzystkom (a także studentkom) w planowaniu i budowaniu kariery zawodowej w branży technologicznej, czy też w nauce.